Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termékek Menü

Gyakran felmerülő kérdések

Bizonytalan vagyok, vajon jó lesz-e gyermekemre a kiválasztott termék?

Minden egyes terméket egyenként mérünk le, a terméknél feltüntetett méretek így megfelelnek a valóságnak. Tudjuk, hogy minden ruházati és cipő márka ugyanazon mérete között is cm-ben mérhető különbségek jelentkezhetnek. Így azt ajánljuk, hogy mérd le gyermeked egy adott ruháját (pl.: póló, nadrág) illetve cipővásárláskor cipőjének talpbetét hosszát és ettől nagyobb terméket vásárolj. Így biztos lehetsz benne, hogy tökéletes méretű terméket kapsz.

 

Mennyi idő alatt érkezik meg hozzám a megrendelt termék?

Minden termékünk raktáron van így a 14 óráig leadott rendeléseket még aznap postázzuk amennyiben az utánvétes fizetést választod. Ha előre utalással szeretnél fizetni, akkor a rendelés feldolgozását követően e-mailben elküldjük neked az utaláshoz szükséges információkat. Minden nap 14 óráig beérkezett és feldolgozott utalásokat természetesen még azon a napon postázzuk. Így postázást követően csomagodat már másnap átveheted az általad kiválasztott szállítási módnak megfelelően.

 

Mi a teendő, ha mégsem megfelelő a cipő mérete? 

Abban az esetben, ha a kiválasztott cipő próba után mégsem bizonyul megfelelőnek, mindenképpen jelezd felénk kézhezvételtől számítva 1 napon belül.

Cipőcserét biztosítunk számodra. 

Amennyiben a cipőt teljes áron vásároltad, nem kedvezményesen de teljes áru cipővásárlás esetén is a vételár meghaladja a 8500 Ft-ot, a cserecipőt díjmentesen küldjük el számodra. Hozzánk saját költségeden tudod visszajuttatni. 

Csere folyamata: 

-Jelzed felénk, hogy a cipőt mérethiba miatt cserélni szeretnéd.

-Leadod webáruházunkban a cserélni kívánt cipőre a rendelést. (maximum 2 mérettel nagyobb illetve kisebb cipőt válassz, hiszen ez jelenti a méretcserét)

a rendelésnél megjegyzésbe írd bele, hogy méretcsere miatt történt a rendelés!

-Csomagold vissza a cipőt eredeti dobozába, címkével együtt! Fontos, hogy a cipőn ne legyenek használati nyomok, sértetlenül érkezzen vissza hozzánk! Tényleg csak próba erejéig volt a gyermeked lábán. Küld vissza postán gondosan becsomagolva nekünk. hogy a cipő doboza se sérüljön.. Címünk: 4200 Hajdúszoboszló, Keleti u. 24/A

-Miután megkaptuk a cipőt, ellenőrizzük és postafordultával elküldjük neked a cserecipőt, abban a szállítási módban, ahogyan az eredetileg megvásárolt cipőt kérted.

 

Abban az esetben ha akciósan vásárolt cipőt szeretnél cserélni, nem tudjuk vállalni díjmentesen a cipőcserét, hiszen így is jelentős kedvezménnyel vásároltad meg. Ebben az esetben viszont ha az akció esetleg véget ér, de kézhezvételtől 1 napon belül jelzed a cserét, mi még az akciós árat biztosítjuk neked. 

 

Mégsem szeretném megtartani valamelyik terméket. Mi a teendőm?

Ha csomagod megkaptad, átnézted és valamit szeretnél visszaküldeni nekünk, írásban e-mail üzenetben értesíts minket!

Írd meg mely terméket szeretnéd visszaküldeni, miért és azt, hogy hogyan szeretnéd a termék vételárát visszakapni. Abban az esetben, ha átutalással szeretnéd megkapni a termék árát, a bankszámla adataidat is írd bele az üzenetbe. 

Fontos, hogy ezt 14 napon belül mindenképp jelezd! 

A visszaküldés költsége téged terhel. Címünk: 4200 Hajdúszoboszló, Keleti u. 24/A

Utánvéttel küldött csomagot nem tudunk átvenni!

Elállási jogról részletes információt a Vásárlási feltételek (ASZF) menüpontban találsz!

 

Van-e lehetőség személyes átvételre?

Igen Hajdúszoboszlón! A pénztár folyamatban választhatsz személyes átvételi lehetőséget is. Fontos tudni, hogy egyenlőre ez esetben csak készpénzes fizetésre van lehetőséged.

Amikor a megrendelésedet összekészítettük e-mailben értesítünk, hogy átvehető a csomagod. Előre egyeztetett időpontban a hét bármelyik napján átveheted azt!

Címünk: 4200 Hajdúszoboszló, Keleti u. 24/A

 

Van-e lehetőség Egészségpénztári számlát kérni?

Igen, Ponte20 és Szamos Kölyök szupinált cipőink egészségpénztárra elszámolhatóak! Teendőd a rendelés megjegyzés rovatába írd be, hogy szeretnék EP számlát és a számla kiállításhoz szükséges adatokat: EP pontos neve és címe, pénztári tag pontos neve és azonosító száma. Ez esetben fontos még, hogy rendelés folyamán a saját e-mail címedet és telefonszámodat add meg, mert ezen fogunk kapcsolatba lépni veled, ha bármilyen adategyeztetésre volna szükség.